PREKIŲ PIRKIMO-PARDAVIMO SĄLYGOS
1. Bendrosios sąlygos
1.1. Šios pirkimo sąlygos kartu su jose nurodytais dokumentais nuostatuose, yra skirti informacijai apie SIA AXO LATVIA teikti („Pardavėjas“), taip pat internetinėje parduotuvėje parduodamos prekės pirkimo – pardavimo sąlygų („Sąlygos“) nustatymui asmenims, kurie nurodytas Nuostatų 5.1 punkte („Pirkėjas“), ir kurie perka prekes („Gaminiai“) internetinėje parduotuvėje www.axo.lv.
1.1. Šios pirkimo sąlygos kartu su jose nurodytais dokumentais nuostatuose, yra skirti informacijai apie SIA AXO LATVIA teikti („Pardavėjas“), taip pat internetinėje parduotuvėje parduodamos prekės pirkimo – pardavimo sąlygų („Sąlygos“) nustatymui asmenims, kurie nurodytas Nuostatų 5.1 punkte („Pirkėjas“), ir kurie perka prekes („Gaminiai“) internetinėje parduotuvėje www.axo.lv.
1.2. Šios sąlygos taikomos sudarant bet kokias sutartis tarp Pardavėjo
ir Pirkėjui dėl Prekių pardavimo (toliau – Sutartis). Prieš užsakant bet kokias prekes
internetinėje parduotuvėje, atidžiai perskaitykite šias Sąlygas ir įsitikinkite
kad teisingai juos supratote. Prieš užsakydami atkreipkite į tai dėmesį
užbaigimo, Pirkėjas įsipareigoja sutikti su šiomis sąlygomis ir privatumu
politiką, tačiau atsisakė tai padaryti, užsakymo užbaigimą ir Prekes
užsisakyti negalima.
1.3. Pirkėjas raginamas atsispausdinti šias Sąlygas, kad galėtumėte jas peržiūrėti ateityje.
1.4. Taip pat informuojame, kad šios sąlygos gali būti keičiamos pagal 6 taisyklę.
dalyje nurodyta tvarka Rekomenduojame peržiūrėti kiekvieną kartą, kai užsisakote gaminius
Sąlygos taip, kad Pirkėjas įsitikino, kad visiškai supranta, su
kokiomis sąlygomis konkrečiu atveju bus pateiktas užsakymas. Paskutinis
kai šios sąlygos buvo atnaujintos 2021 m. kovo 5 d.
1.5. Šios sąlygos ir visos sutartys tarp Pardavėjo ir Pirkėjo yra
sudarytas ir uždarytas tik valstybine kalba.
2. Informacija apie Pardavėją
2.1. Šios sąlygos taikomos perkant produktus nurodytu adresu www.axo.lv („internetinė parduotuvė“). Pardavėjas yra SIA AXO LATVIA - Latvija Latvijos Respublikoje tinkamai registruota ir veikianti įmonė, teisinis registracijos numeris: 40103829622, juridinis adresas - Ventspilis, Pētera iela 3 - 1B, LV-3601 Duomenys apie Pardavėją renkami ir saugomi – Juridinių asmenų registre registro tvarkytoja yra valstybės įmonė "Verslo registras"..
2.1. Šios sąlygos taikomos perkant produktus nurodytu adresu www.axo.lv („internetinė parduotuvė“). Pardavėjas yra SIA AXO LATVIA - Latvija Latvijos Respublikoje tinkamai registruota ir veikianti įmonė, teisinis registracijos numeris: 40103829622, juridinis adresas - Ventspilis, Pētera iela 3 - 1B, LV-3601 Duomenys apie Pardavėją renkami ir saugomi – Juridinių asmenų registre registro tvarkytoja yra valstybės įmonė "Verslo registras"..
2.2. Daugiau informacijos apie Pardavėją pateikiama skiltyje „Apie mus“.
2.3. Pardavėjo kontaktiniai duomenys pateikti skiltyje „Kontaktai“.
3. Prekės
3.1. Internetinėje parduotuvėje pateikti Prekių vaizdai yra iliustracinio pobūdžio. Nepaisant to, kad Pardavėjas daro viską, kad atitiktų Prekių spalvas atspindėtas kiek įmanoma tiksliau, Pardavėjas negali garantuoti, kad Pirkėjas įrenginio ekranas tiksliai atspindės Produktų spalvas. Pirkėjas supranta, kad Prekės gali šiek tiek skirtis nuo jų paveikslėlių.
3.1. Internetinėje parduotuvėje pateikti Prekių vaizdai yra iliustracinio pobūdžio. Nepaisant to, kad Pardavėjas daro viską, kad atitiktų Prekių spalvas atspindėtas kiek įmanoma tiksliau, Pardavėjas negali garantuoti, kad Pirkėjas įrenginio ekranas tiksliai atspindės Produktų spalvas. Pirkėjas supranta, kad Prekės gali šiek tiek skirtis nuo jų paveikslėlių.
3.2. Prekės pakuotė gali skirtis nuo pavaizduotos internete
parduotuvėje pateiktose nuotraukose.
3.3. Jei nenurodyta kitaip, visi produktai, kurie siūlomi internetu
parduotuvėje, yra. Tuo atveju, kai užsakyta Prekė negali būti parduota
Taisyklė 5.10. ir dėl 9.5 punktuose nurodytų aplinkybių Pirkėjas nedelsiant
apie tai informuojamas elektroniniu paštu ar kitomis ryšio priemonėmis (pvz
telefonu arba SMS žinute) ir tokios Prekės užsakymas atšaukiamas.
3.4. Pardavėjas turi teisę nustatyti minimalų ir/ar maksimalų užsakymo kiekį
konkrečios prekės kiekis viename užsakyme.
4. Asmens duomenų tvarkymas
4.1. Pardavėjas Pirkėjo asmens duomenis tvarko vadovaudamasis Privatumo politika politika. Atsižvelgiant į tai, kad Privatumo politikoje teigiama Taisyklės ir sąlygos, rekomenduojame Pirkėjui atidžiai jas perskaityti ir užtikrinti, kad jam būtų suprantamos visos Privatumo politikos nuostatos ir priimtina.
4.1. Pardavėjas Pirkėjo asmens duomenis tvarko vadovaudamasis Privatumo politika politika. Atsižvelgiant į tai, kad Privatumo politikoje teigiama Taisyklės ir sąlygos, rekomenduojame Pirkėjui atidžiai jas perskaityti ir užtikrinti, kad jam būtų suprantamos visos Privatumo politikos nuostatos ir priimtina.
5. Pirkimo-pardavimo sutarties sudarymas
5.1. Pirkėjai Prekes gali įsigyti šioje internetinėje parduotuvėje:
a) fiziniai asmenys, sulaukę 16 (šešiolikos) metų;
b) juridiniai asmenys.
5.2. Pirkėjas, sutikdamas su šiomis sąlygomis, patvirtina, kad turi teisę
Pirkite prekes šioje internetinėje parduotuvėje.
5.3. Užsakomų Prekių suma neturi būti mažesnė už minimalią Prekių krepšelio sumą,
kurio tikrasis dydis nurodytas skiltyje „Prekių pristatymas ir priėmimas“.
5.4. Pardavėjo nurodyta Prekių užsakymo tvarka užtikrina Pirkėją
galimybė patikrinti ir ištaisyti klaidas prieš pateikiant galutinį užsakymą.
Pirkėjui rekomenduojama atidžiai perskaityti ir patikrinti kiekvieną pateiktą užsakymą
užsakymo pateikimo etape.
5.5. Sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai
Pirkėjas internetinėje parduotuvėje, kurią nurodė Pirkėjas, susikūrė Prekių krepšelį
vardas, pavardė (lotyniškomis raidėmis) ir pristatymo adresas, tikslus pašto kodas,
pasirinkite mokėjimo būdą ir susipažinkite su šiomis sąlygomis, spustelėkite
mygtuką „Užsakyti“ ir apmoka už užsakymą arba pasirenka mokėjimo būdą, kurį
nurodyta Taisyklių 10.1. punktas b. poskyryje Nemokėdamas už užsakymą,
sutartis laikoma nesudaryta. Pardavėjas turi teisę susisiekti
Pirkėjas, naudodamasis užsakyme nurodytu telefono numeriu arba el.
sudarytos sutarties pagrindu arba sprendžiant su ja kylančius neaiškumus
su sutarties vykdymu.
5.6. Kai Pirkėjas pateikia užsakymą ir už jį sumoka arba pasirenka Terminą
10.1. punktas b. poskyryje nurodyta mokėjimo priemonė – siunčiama į ją
paštu, patvirtinančiu užsakymo gavimą.
5.7. Pardavėjas rengdamas užsakymą Pirkėjui siunčia el. laišką ir/ar SMS,
kuri informuoja, kad Prekės Pirkėjui išsiųstos arba paruoštos
atsiėmimui parduotuvėje (priklausomai nuo to, kuris iš Prekių pristatymo būdų bus
pasirinktas).
5.8. Kiekviena tarp Pirkėjo ir Pardavėjo sudaryta sutartis (užsakymas) yra
registruojami ir saugomi internetinės parduotuvės duomenų bazėje.
5.9. Pirkėjas, sudarydamas Sutartį, sutinka, kad pirkimo metu nurodytu el
adresu bus atsiųsta elektroninė sąskaita su pirkimo informacija.
Sąskaita faktūra išsiunčiama el.paštu darbo dienomis ne vėliau kaip per 6 (šešias) darbo dienas
dienų nuo to momento, kai Pirkėjas gavo Prekes arba Pardavėjas perduoda Prekes
kurjeris (jei Prekės Pirkėjui pristatomos per kurjerį
paslaugos).Sąskaita išrašoma kartu su Prekių pristatymu kurjeriui
arba Prekių priėmimas/perdavimas (priklausomai nuo to, kuri iš Prekių pristatoma
buvo pasirinktos rūšys ir kuris iš Pardavėjo tiekėjų konkrečiame
tuo atveju, kai Prekės pristatomos) dienos data.
5.10. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi galimybės parduoti Prekės, pavyzdžiui, nes
kad Prekės nėra sandėlyje, nes Prekė nebeparduodama arba dėl klaidos, kuri
yra susijęs su internetinėje parduotuvėje nurodyta kaina, kaip nurodyta čia
Taisyklių 9.5. punktu, Pardavėjas apie tai Pirkėją informuoja elektroniniu paštu ar kitomis priemonėmis
priemonėmis (telefonu arba SMS žinute) ir užsakymas bus atšauktas.
Jei Pirkėjas jau sumokėjo už Prekę, Pardavėjas grąžins pinigus
sumokėtas sumas per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų.
6. Teisė keisti sąlygas
6.1. Pardavėjas pasilieka teisę keisti šias Sąlygas, įskaitant, bet neapsiribojant
tik dėl:
a) mokėjimo taisyklių pakeitimai;
b) taikomų teisės aktų pakeitimai.
6.2. Kiekvieną kartą, užsakant Prekes, Sutartis tarp Pardavėjo ir Pirkėjo
uždarymo tikslais galios ta Sąlygų versija, kuri galios Sutartyje
uždarymo diena.
6.3. Kiekvieną kartą, kai Sąlygos keičiamos remiantis šių Sąlygų 6 punktu,
Pardavėjas informuos ir praneš Pirkėjui, kad pakeitimai buvo atlikti
Taisyklės ir jų pakeitimo data bus nurodyta šių Taisyklių 1.4 punkte. punkte
7. Kokybiškas prekių grąžinimas ir vienašalis Sutarties atsisakymas,
vartotojas, naudojantis atsisakymo teise
7.1. Pirkėjas, kuris yra vartotojas (fizinis asmuo), turi teisę naudotis
teisę atsisakyti sutarties nenurodant priežasties ir vienašališkai atsisakyti Sutarties,
grąžinant gautas Prekes - šių sąlygų 7.3. punkte nurodyto laiko
laikotarpį. Ši nuostata reiškia, kad per minėtą laikotarpį, atspindintis ar
Pirkėjas turi teisę atsisakyti Prekės dėl kitų priežasčių
pranešti Pardavėjui apie savo prašymą grąžinti prekes Pardavėjui ir gauti
sumokėtus pinigus. Prekės grąžinimo išlaidas turi padengti Pirkėjas.
7.2. Pirkėjas (vartotojas) negali ir negali pasinaudoti teise atsisakyti sutarties
grąžinti ministrų kabineto prekės 2014-05-20 reglamento Nr. 255 „Nuostatai
dėl nuotolinės sutarties“ 22 punkte nurodytais atvejais, jei:
a) Prekė pagaminta pagal Pirkėjo nurodymus arba Prekė yra vienareikšmiška
personalizuotas (pritaikytas pagal asmeninius Pirkėjo poreikius);
b) Prekė greitai genda arba greitai baigiasi galiojimo laikas;
c) Pirkėjas atidarė Prekės pakuotę, kuri yra sveika ir higiena
negali būti grąžintas dėl priežasčių;
d) Dėl savo savybių produktas buvo negrįžtamai susimaišęs su
dėl kitų dalykų;
e) Pirkėjas atidarė garso ar vaizdo įrašą arba kompiuterinę programą
pakavimas;
f) pristatomi laikraščiai, periodiniai leidiniai ar žurnalai, išskyrus
tuo atveju, jei jie pristatomi pagal abonentinę sutartį.
7.3. Pirkėjo teisė per 14 dienų vienašališkai atsisakyti Sutarties,
grąžinti Prekes Pardavėjui ir gauti pinigus pasinaudojus sutarties atsisakymo teise,
yra taikomi tik vartotojams (fiziniams asmenims) ir kyla iš Sutarties
uždarymo diena, kaip apibrėžta Taisyklių 5 punkte. Kokybiškas
Tam tikriems Pardavėjams prekes galima grąžinti ir ilgesniam laikui
nurodytais atvejais, kai Pardavėjas pateikia atitinkamą informaciją apie juos,
parduodant Prekę.
7.4. 14 dienų terminas pasinaudoti teise atsisakyti sutarties skaičiuojamas taip:
a) jei Prekė perkama sudarant Sutartį – nuo tos dienos, kai Pirkėjas arba
trečiasis asmuo, kuris nėra vežėjas (kurjeris), ir Pirkėjo paskirtas yra
gavo Prekę;
b) jeigu Pirkėjas vienu užsakymu užsisakė kelias Prekes, kurios pristatomos
atskirai, – nuo tos dienos, kai Pirkėjas arba trečiasis asmuo, kuris nėra vežėjas
ir Pirkėjo nurodyta, gavo paskutinę Prekę;
c) jei pristatoma Prekė, susidedanti iš kelių partijų ar dalių, nuo
dienų, kai Pirkėjas arba trečiasis asmuo, kuris nėra vežėjas, ir kuris
Pirkėjo nurodyta, gavo paskutinę Prekės partiją ar jos dalį;
d) sutartims dėl reguliaraus Prekių pristatymo – nuo tos dienos, kai Pirkėjas ar trečioji šalis
kitas nei Pirkėjo nurodytas vežėjas asmuo gavo pirmąjį
produktas.
Jei termino pabaiga patenka į „oficialiai“ nurodytą šventę šalyje, atsisakymas
teisės gali būti naudojamos iki nurodyto termino pabaigos kitam darbui
per dieną (įskaitant ją).
7.5. Pirkėjas, norėdamas pasinaudoti sutarties atsisakymo teise, privalo informuoti Pardavėją apie
sprendimą atsisakyti Sutarties išsiunčiant ar pateikiant atitinkamą raštišką
laisvos formos pareiškimas, kuriame būtų Pirkėjo pareiškimas apie
atsisakydamas Sutarties, arba užpildydamas atsisakymo formą – PDF/WORD.
Turi būti pateiktas pranešimas apie sutarties atsisakymą arba sutarties atsisakymo forma
klientų aptarnavimo centruose adresus galima rasti čia, arba atsiųsti
elektroniniu paštu: info@axo.lv. Gavęs Pirkėjo pranešimą
elektroniniu būdu, Pardavėjas nedelsdamas išsiunčia Pirkėjui patvirtinimą apie
gavęs pranešimą Pirkėjo el.
7.6. Pirkėjas nedelsiant, bet ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų po
pateikus ar išsiuntus Pardavėjui atsisakymo formą arba
pranešimas apie pasinaudojimą teise atsisakyti sutarties, grąžinti ar perduoti Prekes
Pardavėjui klientų aptarnavimo centruose (adresus rasite čia) arba
Pardavėjo įgaliotam asmeniui priimti Prekes. Termino laikomasi
laikoma įvykdyta, jei Pirkėjas perduoda arba išsiunčia Prekes Pardavėjui anksčiau
14 (keturiolika) dienų iki termino pabaigos. Už prekės grąžinimą sumoka pirkėjas
išlaidas.
7.7. Pirkėjas gali pasinaudoti teise grąžinti Prekes tik tuo atveju, jei
nepraėjo Sąlygose nurodytas sutarties atsisakymo teisės įgyvendinimo terminas
7.3. ir 7.4. punkte
7.8. Pirkėjas turi teisę apžiūrėti Prekę, kad nustatytų jos pobūdį,
ypatybes ir operacijas, bet Produkto naudojimą pagal jo pobūdį, savybes ir operacijas
išaiškinimas ir patikrinimas atliekamas kiek įmanoma
daryti parduotuvėje.
7.9. Pirkėjas atsako už Prekės ar jos vertės sumažėjimą
naudoti priešingai sąžiningai (įskaitant, bet neapsiribojant, šias sąlygas
7.10. 1 dalyje nurodytais atvejais), jeigu Prekė turi teisę atsisakyti
naudojimo metu naudojamas kitiems tikslams nei pobūdis, savybės ir
dėl ieškinio patikslinimo.
7.10. Grąžinama prekė neturi būti sugadinta ar naudojama neviršijant
Gaminio naudojimas siekiant nustatyti jo pobūdį, savybes ir funkcijas bei
apžiūrai. Pirkėjas stengiasi, kad grąžinama Prekė būtų originali
pakuotės, autentiškos etiketės ir apsauginiai maišeliai. Prekės turi būti grąžintos pilnai
su tais pačiais priedais, su kuriais jie buvo parduoti,
instrukcijų ir garantinio talono pridėjimas prie Prekės, jei jie buvo pristatyti
su Produktu. Už Prekes gautos dovanos taip pat turi būti grąžinamos kartu.
7.11. Grąžinant Prekę būtina nurodyti sąskaitos numerį ir užsakymo numerį
numerį. Esant galimybei, Pirkėjas prideda Pardavėjui sąskaitą faktūrą
galėtų kuo greičiau grąžinti Pirkėjui už pirkinį sumokėtus pinigus
Produktas.
7.12. Prekes grąžinusiam pirkėjui grąžinama viskas apie Prekes
sumokėti pinigai, įskaitant siuntimo išlaidas. Pardavėjas grąžina pinigus už
Prekių ir pristatymo išlaidos ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų nuo
dienų, kai Pardavėjas gavo informaciją apie Pirkėjo sprendimą atsisakyti
susitarimas. Pateikiami dabartiniai pristatymo ir aptarnavimo įkainiai
skiltyje „Prekių pristatymas ir priėmimas“. Jei grąžinama tik dalis Prekių,
Siuntimo išlaidos grąžinamos tik tuo atveju, jei tiek pat kitų
užsakyti Prekes perkant atskirai būtų taikomas mažesnis tarifas,
nei taikomas tarifas perkant Prekes kartu su Prekėmis, kurios yra
grąžinama, ir tik suma, lygi nurodytam tarifui
skirtumas. Jei Pirkėjas pasirinko naudoti pristatymo būdą, kuris nėra
Pardavėjo siūlomo pigiausio standartinio pristatymo būdo pardavėjas neturi
pareiga atlyginti Pirkėjui papildomas pristatymo išlaidas.
7.13. Pardavėjas perveda Pirkėjui grąžintinas sumas pranešimu
atsisakyti Sutarties arba banko sąskaitos, nurodytos atsisakymo formoje.
7.14. Pardavėjas turi teisę nesugrąžinti Pirkėjui pinigų sumos iki
tuo momentu, kai Pardavėjas gavo Prekę arba Pirkėjas ją pateikė Pardavėjui
patvirtinimas, kad Prekė buvo grąžinta, atsižvelgiant į tai
veiksmas buvo atliktas anksčiau.
7.15 Pirkėjas turi teisę atsisakyti Sutarties taip pat iki Pirkėjo
gauti Prekes.
7.16. Tuo atveju, kai Prekės Pirkėjui buvo pristatytos atsisakius iš
Susitarimas:
a) Pirkėjas privalo nedelsiant grąžinti Prekes Pardavėjui;
(b) išskyrus atvejus, kai prekės neatitinka reikalavimų
numatyta Taisyklių 15.11. punktu, Pirkėjas bus atsakingas už Prekę
grąžinimo Pardavėjui išlaidų padengimas;
c) Pirkėjas įsipareigoja tinkamai pasirūpinti Prekių išsaugojimu iki tol
grąžinimui Pardavėjui;
d) Prekės kaina ir pristatymo išlaidos Pirkėjui kompensuojamos vadovaujantis
Taisyklių 7.12 p. tašką.
7.17. Visais atvejais pirkėjas turi teises, kylančias dėl reikalavimų nesilaikymo
Prekių pardavimas pagal Latvijos Respublikos įstatymus.
Grąžinimo politika, nurodyta šiame 7 punkte arba kituose Sąlygų punktuose
neturi įtakos šių teisių egzistavimui.
8. Pristatymas
Pristatymas į namus
8.1. Pirkėjo pasirinkimu Prekes Pirkėjui pristato transporto įmonė
sąskaita. Tam tikrais Pardavėjo nurodytais atvejais Prekės pristatomos
Pardavėjo sąskaita.
8.2. Pirkėjas, pasirinkdamas Prekių pristatymą į namus užsakymo metu
paslauga, įsipareigoja nurodyti tikslią Prekių pristatymo vietą. Tikslus pristatymas
kaina priklauso nuo užsakomų Prekių svorio ir kainos. Faktiniai pristatymai
kainos nurodytos skiltyje „Prekių pristatymas ir priėmimas“.
8.3. Iškrovimo ir pristatymo paslaugas reikia užsakyti atskirai prieš
apmokėjimas už prekes. Iškrovimo ir pristatymo paslaugos yra mokamos
Pirkėjas. Atskirai Pardavėjo nurodytais atvejais prekės iškraunamos ir
pristatymo paslaugas apmoka Pardavėjas. Dabartiniai iškrovimai ir iškrovimai
paslaugų kainos pateiktos skiltyje „Prekių pristatymas ir priėmimas“.
8.4. Pirkėjo užsakymas įvykdomas iki numatytos pristatymo datos, kuri
nurodyta Taisyklių 5.7. punkte nurodytame pranešime apie deportaciją
išskyrus atvejus, kai įvyksta įvykiai, kurių Pardavėjas negali kontroliuoti (pvz
apibrėžta šių taisyklių 17 punkte).
8.5. Paprastai Prekės pristatomos Pirkėjo skyriuje nurodytu adresu
„Prekių pristatymas ir priėmimas“ nurodytais terminais. Pirkėjas visada gauna
el.paštu informavo apie numatomą Prekės pristatymo terminą.
8.6. Jeigu Pirkėjas, prieš pateikdamas užsakymą, pasirenka paketą „Express
pristatymas“, tačiau prekė per nurodytą laiką nepristatoma, Pirkėjas turi teisę
susigrąžinti pinigus už sumokėtą „Greito pristatymo“ paslaugą.
8.7. Užsakant daugiau nei vieną Prekę, jos gali būti pristatomos skirtingose pakuotėse
kartų, nes vežami iš skirtingų sandėlių. Už tą papildomą transportą
mokestis neimamas. Jei užsakomi keli Produktai su skirtingais
pristatymo terminus, bendrą Prekių pristatymo terminą nustato
ilgiausias pristatymo laikotarpis.
8.8. Nuosavybės teisės į Prekę pereina Pirkėjui tuo momentu, kai kurjeris ją perduoda
Prekės Pirkėjui. Netyčinio prekių praradimo ar sugadinimo rizika praeina
Pirkėjui, kai Pirkėjas arba trečiasis asmuo, kuris nėra vežėjas (kurjeris) ir
Pirkėjo nurodytas Prekes gavo. Jeigu pasirenkamas Prekių vežėjas
pats Pirkėjas, o Pardavėjas tokio pristatymo varianto nepasiūlė, šioje dalyje
nurodyta rizika pereina Pirkėjui, kai Prekė yra perduodama
vežėjui.
8.9. Siuntos pristatymo Pirkėjui ar jo nurodytam trečiajam asmeniui metu
Pirkėjas privalo patikrinti kartu su transporto įmonės atstovu
siuntos pakuotės būklė. Jeigu Pirkėjas nustato, kad siunta yra sugadinta,
Pirkėjas privalo:
- nurodyti tai Prekę pristačiusiam kurjeriui;
- siuntos pristatymo dokumente pažymėti, kad pakuotė pažeista ir kartu
su kurjeriu užpildyti Pakuotės sugadinimo (patikrinimo) aktą;
- patikrinti pakuotės viduje esančias Prekes ir ar jos pažeistos,
apgadinimus dokumentuoti nuotraukomis. Reikės nuotraukos prie Prekių
dėl netinkamos Prekės pristatymo grąžinimo procedūros;
- jei Prekės pakuotė nepažeista, Prekės tikrinti dalyvaujant kurjeriui nereikia
būtina.
Jeigu Pirkėjas priima siuntą ir pasirašo dokumentus, tai laikoma
siunta buvo pristatyta tinkamai.
8.10. Nustačius siuntos pakuotės pažeidimą, Pirkėjas ar trečioji šalis
Pirkėjo paskirtas asmuo turi teisę nepriimti siuntos. Šiuo būdu
tuo atveju, kurjerių paslaugas teikiančios organizacijos atstovas kartu su
Pirkėjas arba Pirkėjo nurodyta trečioji šalis turi užpildyti specialų
kurjerių paslaugų teikėjų pateikta siuntos patikrinimo ataskaita
organizacijos atstovas, nurodydamas nustatytus pažeidimus.
8.11. Pirkėjui arba trečiajai šaliai, Pirkėjo nurodytam priėmimo metu
organizacijos, teikiančios siuntų ir pasirašytų kurjerių paslaugas
atstovo pateiktame duomenų saugojimo įrenginyje arba popieriuje
patvirtinimas be pastabų, laikoma, kad Prekės buvo pristatytos nepažeistos
siuntos pakuotėje, duomenų rinkinyje nurodytos papildomos paslaugos
ant prietaiso arba popieriniame pristatymo įrodyme, jei ne
nurodoma priešingai.
8.12. Pristatant ir perduodant Prekes Pirkėjo nurodytu adresu,
daroma prielaida, kad Prekės Pirkėjui buvo perduotos, neatsižvelgiant į tai, ar Prekės
faktiškai priimtas Pirkėjo ar bet kurios trečiosios šalies, priėmusios Prekes
nurodytu adresu. Jeigu Prekės nepristatomos numatytą pristatymo dieną
pristatytas, Pirkėjas nedelsiant, bet ne vėliau kaip kitą dieną po
planuojamomis Prekių pristatymo dienomis, informuoti apie tai Pardavėją.
8.13. Jeigu Pirkėjas Prekių nepriima, Pirkėjas privalo nurodyti Prekes
priimančio asmens duomenys pildant užsakymo pristatymo informaciją.
8.14. Priimant Prekes reikia pateikti galiojantį asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą
Pirkėjas būtų tinkamai identifikuotas. Jei Pirkėjas pats negali priimti Prekių,
tačiau Prekės pristatomos Pirkėjo nurodytu adresu, Pirkėjas neturi jokių teisių
pareikšti Pardavėjui pretenzijas dėl Prekių pristatymo netinkamam asmeniui.
8.15 Pirkėjas įsipareigoja per 14 (keturiolika) dienų nuo Prekių pristatymo
patikrinti gaminio pakuotę, kiekį, kokybę, asortimentą,
priedai ir surinkimas. Pirkėjui per nurodytą terminą to neįvykdžius
prievolę ir nepateikia Pardavėjui pretenzijos, laikoma, kad Prekės
pakuotė geros būklės, bet kiekis, kokybė, asortimentas,
priedai ir surinkimas atitinka Sutarties sąlygas.
Prekių priėmimas klientų aptarnavimo centre
8.16. Pirkėjo pasirinkimu, išskyrus atvejus, numatytus skyriuje „Prekės
pristatymas ir gavimas“, internetinėje parduotuvėje užsakytos Prekės gali būti nemokamos
gauti klientų aptarnavimo centruose.
8.17. Pardavėjui paruošus Prekes gavimui, Pirkėjas yra
paštu ar kitomis ryšio priemonėmis (telefonu arba SMS žinute)
padėti, kad Prekės būtų paruoštos gavimui.
8.18. Paprastai Prekių paruošimo terminai pateikiami skiltyje „Prekės
pristatymas ir gavimas“ nurodytomis sąlygomis.
8.19. Užsakytos Prekės turi būti išvežtos ne vėliau kaip per 3 (tris) dienas po
kai Pardavėjas informavo Pirkėją elektroniniu paštu ar kitomis ryšio priemonėmis
(telefonu arba SMS) pagalba dėl galimo Prekių gavimo. Prekės
išskyrus šiame punkte nurodytą laikotarpį, užsakymas anuliuojamas.
8.20. Prekės nuosavybės teisė ją gavus klientų aptarnavimo centre,
pereina Pirkėjui tuo momentu, kai Pardavėjas perduoda Pirkėjui Prekes.
8.21. Pirkėjas, gavęs Prekes parduotuvėje, įsipareigoja:
a) nurodyti užsakymo numerį;
b) pateikti galiojantį asmens dokumentą.
8.22. Prekes atsiimti gali tik Pirkėjas. Jei Prekes atsiima kitas asmuo,
užsakant Prekes turi būti nurodytas kaip Prekių gavėjas. Jei Pirkėjas yra
juridinis asmuo, Pardavėjas turi teisę prašyti Prekių įgaliojimo
už gavimą.
8.23. Prekių gavimo metu Pirkėjui arba jo nurodytam trečiajam asmeniui
Pirkėjas privalo patikrinti Prekių pakuotę, kiekį, kokybę,
asortimentas, priedai ir komplektacija:
a) nustatant Prekių pakuotės, Prekių kiekio ir kokybės pažeidimus;
asortimento, priedų ir komplektacijos neatitikimas (-ai), Pirkėjui arba
Pirkėjo nurodytas trečiasis asmuo turi teisę nepriimti Prekių;
b) Pirkėjui arba trečiajam asmeniui, kurį Pirkėjas nurodė priimdamas Prekes,
daroma prielaida, kad Prekės buvo pristatytos tinkamoje pakuotėje, Prekių kiekis,
kokybė, asortimentas, priedai ir surinkimas atitinka Sutartį
sąlygos.
8.24. Papildoma informacija, susijusi su Prekių pristatymu, pateikiama skiltyje
„Prekių pristatymas ir priėmimas“.
9. Prekės kaina ir pristatymo išlaidos
9.1. Prekių kainos bus nurodytos internetinėje parduotuvėje. Pardavėjas
daro viską, kas pagrįstai įmanoma, kad Prekių kainos tuo metu, kai
Pirkėjas pateikia teisingą užsakymą. Pardavėjui pastebėjus, kad Prekės
kainose yra netikslumų, taikomas šių Sąlygų 9.5 p. tašką.
9.2. Prekių kainos gali keistis, tačiau tokie pokyčiai jau neturės įtakos
prie sudarytų Sutarčių.
9.3. Prekių kainos nurodytos su PVM, kadangi SIA AXO LATVIA, reg nr: 40103829622 yra PVM mokėtojas.
respublikoje. Tuo atveju, jei mokesčio tarifas keičiasi per laikotarpį nuo užsakymo
dienų iki pristatymo dienos, kaina gali keistis, atsižvelgiant į mokesčių dydį
pakeitimai, išskyrus atvejus, kai Pirkėjas už Prekes sumokėjo visiškai
iki mokesčių tarifo pakeitimų įsigaliojimo. Pardavėjas už šias kainas
raštu informuoja Pirkėją apie pasikeitimus ir suteikia Pirkėjui galimybę pirkti
Prekė, kurios kaina buvo pakoreguota pagal patikslintą mokesčio tarifą arba panaikinta
įsakymas. Užsakymas nevykdomas, kol negaunamas
Pirkėjo atsakymas. Tuo atveju, kai su Pirkėju nepavyksta susisiekti naudojant
jame nurodytais kontaktais, laikoma, kad užsakymas buvo atšauktas ir Pirkėjas
apie tai informuojama raštu.
9.4. Į prekių kainas neįskaičiuotas užsakymo paruošimas, pristatymas ir prekės
nešiojimo išlaidas. Nurodomos numatomos siuntimo išlaidos
internetinėje parduotuvėje, gali keistis. Pateikiami dabartiniai siuntimo įkainiai
skiltyje „Prekių pristatymas ir priėmimas“.
9.5. Atsižvelgiant į tai, kad Pardavėjo internetinė parduotuvė siūlo daug
platus Prekių asortimentas, nepaisant visų Pardavėjo pagrįstų
pastangomis, negalima atmesti galimybės, kad gali būti nurodyta Prekės kaina
neteisingas dėl techninės klaidos, nepriklausančios nuo Pardavėjo. Jeigu
Pardavėjas nustato, kad Prekės kaina nurodyta neteisingai, už tai atsako Pardavėjas
praneša Pirkėjui elektroniniu paštu ar kitomis ryšio priemonėmis (telefonu arba
SMS) pagalba ir atšaukti užsakymą. Pirkėjui, jei jis nori pirkti
pati Prekė už naują teisingai nurodytą kainą, ją reikia užsakyti iš naujo.
10. Apmokėjimas
10.1. Pirkėjas gali sumokėti už prekes:
b) banko pavedimu į nurodytą Pardavėjo sąskaitą
išankstinio apmokėjimo sąskaita faktūra;
c) mokėjimo (kredito ar debeto) kortelė;
d) už atsiskaitymą naudojantis lizingo partnerių paslaugomis;
e) tiesioginiu banko pavedimu per partnerį "Montonio Finance OÜ"
paslaugos.
10.2. Juridiniams asmenims užsakymo informacijoje rekomenduojama nurodyti įmonės pavadinimą
registracijos numerį, kad būtų galima greičiau identifikuoti mokėjimą. Šiuo būdu
užsakymas bus greičiau patvirtintas sistemoje ir bus greičiau paleistas
egzekucija.
10.3. Pirkėjui pasirinkus Taisyklių 10.1. c. ir e. punktuose nurodyta
mokėjimo būdą, Pirkėjas privalo patvirtinti mokėjimo nurodymą
Pirkėjo banke ne vėliau kaip per 24 (dvidešimt keturias) valandas nuo rakto
„Užsakyti“ spaudžia. Nepatvirtinus mokėjimo nurodymo per nurodytą laikotarpį,
Pardavėjas turi teisę manyti, kad Pirkėjas atsisakė sudaryti sutartį,
ir atšaukti užsakymą.
10.4. Pirkėjo pasirinktos Prekės yra rezervuojamos Pardavėjo sistemoje ir
Pardavėjas pradeda vykdyti užsakymą:
a) kai Pardavėjas gauna pranešimą iš Pirkėjo banko apie atliktą mokėjimą
pasirinktoms prekėms - Taisyklių 10.1. b., c. ir e. taško atveju;
b) gavus pritarimą dėl finansavimo skyrimo – Reglamentą
10.1. d. taško atveju;
c) iš karto po pavedimo įvykdymo, kaip numatyta 5 dalyje –
Taisyklių 10.1. a. punkto atveju.
10.5. Internetinė parduotuvė „Tax Free“ paslaugų neteikia.
10.6. Išsami informacija apie mokėjimą pateikiama skyriuje
„Atsiskaitymas“.
11. Pirkėjo pareigos
11.1. Pirkėjas įsipareigoja pirkimo formoje pateikti tik teisingą ir išsamią informaciją
informacija. Pasikeitus registracijos formoje nurodytai informacijai,
Pirkėjas privalo nedelsiant jį atkurti.
11.2. Pirkėjas įsipareigoja sąžiningai ir teisingai naudotis internetine parduotuve,
nepakenktų jo veikimui ar stabiliam veikimui. Jeigu Pirkėjas nevykdo šios pareigos,
Pardavėjas turi teisę apriboti, sustabdyti be išankstinio įspėjimo
(nutraukti) Pirkėjo galimybė naudotis internetine parduotuve ir Pardavėjas nereaguoja
ne už jokius su tuo susijusius Pirkėjo nuostolius.
11.3. Pirkėjas įsipareigoja sumokėti už užsakytas Prekes ir jas priimti
šiuose Nuostatuose nustatyta tvarka.
11.4. Nepaisant kituose Taisyklių punktuose numatytų įsipareigojimų,
Pirkėjas įsipareigoja prieš pradėdamas naudoti Prekę (įskaitant prieš ją
surinkimas, surinkimas ir kt. ir tt), kad pažiūrėtumėte į gaminį ir tuo įsitikintumėte
gauta Prekė yra ta, kurią Pirkėjas užsakė.
11.5. Pirkėjas įsipareigoja laikytis kitų šių Taisyklių nuostatų
Respublikos įstatymuose numatyti reikalavimai.
12. Pardavėjo pareigos
12.1. Pardavėjas įsipareigoja:
a) dėti visas pastangas, kad Pirkėjui būtų sudarytos tinkamos sąlygos
naudotis internetinės parduotuvės teikiamomis paslaugomis;
b) gerbti Pirkėjo privatumą, tvarkyti tik Pirkėjo asmens duomenis
Latvijos Respublikos taisyklėse, privatumo politikoje ir teisės aktuose
nurodytas procedūras.
12.2. Pardavėjas įsipareigoja laikytis visų šiose Taisyklėse nurodytų reikalavimų.
13. Gamintojo garantija
13.1. Kai kurias Pardavėjo parduodamas Prekes pateikia gamintojas
garantija. Informacija apie garantiją ir taikomas sąlygas yra
nurodyta gamintojo garantijoje, pateiktoje kartu su Preke.
13.2. Gamintojo garantija papildo Pirkėjo teises, susijusias su
už žemos kokybės prekes.
13.3. Gaminio gamintojo garantiniai įsipareigojimai galioja tik tuo atveju, jei
nebuvo pažeistos Prekės naudojimo sąlygos. Prieš naudodami gaminį
Pirkėjas privalo atidžiai perskaityti Prekės naudojimo instrukciją, jei tokia yra.
14. Prekės kokybė
14.1. Pardavėjas garantuoja Prekių kokybę (teisėta kokybės garantija).
Pardavėjas suteikia įvairių rūšių Prekes, galiojančias tam tikrą laikotarpį
kokybės garantija, kurios konkretus terminas ir kitos sąlygos nurodomos
kartu su Preke pateiktuose dokumentuose.
14.2. Prekių nuotraukos yra tik iliustravimo tikslais,
originalūs gaminiai gali skirtis nuo pavaizduotų. Paskelbti daiktai
nuotraukos negali būti naudojamos kaip pretenzijų pagrindas. Produktas laikomas
atitinkamai, jei jis atitinka internetinėje parduotuvėje pateiktą pavyzdį,
modelis arba aprašymas.
14.3. Pardavėjo suteikiama garantija neapriboja Pirkėjo teisių, kurios,
perkant netinkamos kokybės prekes, nustato Latvijos Respublika
reglamentas.
15. Garantija ir Pirkėjo teisės esant nekokybiškoms prekėms
15.1. Pašalinami prekių trūkumai, taip pat ir reikalavimų neatitinkančios prekės
pakeisti arba grąžinti pagal tai, kas išdėstyta šiose sąlygose
tvarka ir atsižvelgiant į galiojančius Latvijos Respublikos teisės aktus
reikalavimus.
15.2. Pirkėjas, norintis pateikti skundą dėl prastos kokybės ar
Nepilnas Prekių surinkimas, tai gali padaryti klientų aptarnavimo tarnyba
centrais arba el.paštu info@axo.lv, grąžinant galimai netinkamą
Produktas, atsižvelgiant į tai, kad:
15.3. Pateikdamas skundą Pirkėjas privalo pateikti šią informaciją:
a) Produkto sąskaita faktūra ir užsakymo numeris. Esant galimybei, Pirkėjas
pridėkite sąskaitą faktūrą, kad Pardavėjas kuo greičiau peržiūrėtų
Pirkėjo skundas;
b) nurodyti Prekės trūkumą, pažeidimo požymius ar trūkstamą dalį;
c) turi būti pateikti kiti įrodymai, pavyzdžiui, gaminio nuotrauka,
nekokybiškos vietos nuotrauka (jei tai mechaninis pažeidimas ir yra
galima nufotografuoti), prekės pakuotės nuotrauka ir kt
15.4. Pateikdamas skundą Pirkėjas turi nurodyti vieną iš būdų, kuriuo
Pirkėjas nori, kad pretenzija būtų išspręsta:
a) Pašalinus gaminio neatitiktį per protingą laikotarpį be kompensacijos
- defektai, jei defektai gali būti pašalinti pagal garantiją
reglamentas;
b) atitinkamai sumažinti pirkimo kainą, atsižvelgiant į Prekės nusidėvėjimą arba
nauda, kurią Pirkėjas gavo naudodamasis Preke ir už kurią atsako Pardavėjas ir Pirkėjas
susitarė;
c) per protingą laikotarpį neatlygintinai pakeisti Prekę analogišku
kokybiška Prekė, išskyrus atvejus, kai defektai yra smulkūs/nežymūs arba
jie atsirado dėl Pirkėjo kaltės;
d) nutraukti Sutartį ir grąžinti Pirkėjui už Prekę sumokėtą pinigų sumą,
išskyrus atvejį, kai Prekės neatitikimas yra nedidelis ir negali būti reikšmingas
turėti įtakos Pirkėjo galimybei naudotis preke. Prekės neatitikimas laikomas
nepilnametis, jei tai ženkliai nesumažina pagrindinių Prekės funkcijų atlikimo
kokybės ar naudojimo ypatybes ir gali būti pašalintos nesukuriant vaizdo
aptinkami Prekės išorinės išvaizdos pokyčiai.
15.5. Nagrinėjant skundą, atsakymas pateikiamas per 15 (penkiolika) dienų
nuo skundo gavimo dienos. Jeigu dėl objektyvių priežasčių per minėtą terminą
nėra galimybės pateikti atsakymo į Pirkėjo skundą, Pardavėjas iš karto
apie tai raštu informuoja Pirkėją, nurodydamas protingą terminą atsakyti
bus teikiamas, taip pat pagrindžiantis tokio pratęsimo poreikį.
15.6. Pirkėjas taip pat gali teirautis garantinės priežiūros klausimais el
telefonu +371 arba užduodami klausimus rašydami el.
info@axo.lv.
15.7. Pirmiausia pristatomi galimai netinkamos kokybės gaminiai
Pardavėjo garantinis aptarnavimas (kontaktus rasite čia).
Tik nustačius, kad Prekė yra netinkamos kokybės, Pirkėjas
gali būti įvykdytas prašymas dėl netinkamos kokybės Prekių.
15.8. Garantinio aptarnavimo trukmė nuo 7 iki 30 (nuo septynių iki
trisdešimt) kalendorinių dienų. Išimtiniais atvejais, jei Prekės siunčiamos
į garantinio aptarnavimo centrus kitoje ES šalyje, gaminių garantijas
aptarnavimo procesas gali trukti nuo 14 iki 70 (keturiolikos iki septyniasdešimties)
kalendorinių dienų, priklausomai nuo prekės pobūdžio. Visa tai pabrėžiame
atvejais, pagal galimybes stengiamės įgyvendinti garantinio aptarnavimo procesą
per trumpesnį laiką.
15.9. Įranga, kuri atvežta garantiniam aptarnavimui, neturi būti
rasti Pirkėjo asmeninius duomenis ir SIM korteles. Pardavėjas neatsako ir neuždengia
išlaidos už informaciją, esančią garantiniam aptarnavimui pateiktuose dokumentuose
įranga, tokios informacijos atkūrimas ir atkūrimas.
15.10. Neatsiimtos Prekės, perduotos garantiniam aptarnavimui, saugomos 3
(trys mėnesiai. Šis terminas pradedamas skaičiuoti nuo pirmojo pranešimo Pirkėjui,
naudojantis jos pateikta kontaktine informacija (telefonu, el. pašto adresu ir kt.)
ir kt.), apie tai, kad Pirkėjas gali gauti grąžintą prekę iš garantijos
paslaugų centras. Pirkėjui negavus Prekių per nurodytą terminą,
Pardavėjas turi teisę Prekių nebesandėliuoti, Prekės gali būti utilizuojamos.
Tokiu atveju Pardavėjas neatsako už likusią negautos Prekės dalį
Pirkėjo informacija ir kiti Pirkėjo nuostoliai, atsiradę dėl
toks Prekės sunaikinimas.
15.11. Pirkėjui (vartotojui) radus netinkamos kokybės Prekę ir
nori ją grąžinti, Pardavėjas įsipareigoja užtikrinti Prekės grąžinimą Pirkėjui,
atlyginti Pirkėjui (vartotojui) Prekės grąžinimo išlaidas. Jeigu Pirkėjas
pasirenka Prekės grąžinimo būdą, kuris skiriasi nuo Pardavėjo siūlomo
grąžos rūšis, dėl kurios patiriamos neproporcingos ir didesnės išlaidos,
Pardavėjas neprivalo padengti tokių Prekių grąžinimo išlaidų.
15.12. Sutarties sąlygų neatitinkančios didelių gabaritų prekės ir už 10
kilogramais sunkesnis už Prekės, keitimo ar Sutarties trūkumų šalinimą
atšaukimui pristato Pardavėjas savo lėšomis, jei Sutartis sudaryta su
vartotojas (fizinis asmuo). Pardavėjui atsisakius pristatyti prekes, Pirkėjas
(vartotojas) turi teisę pristatyti prekę pats arba su trečiąja šalimi
pagalba, bet Pardavėjo sąskaita. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja
atlyginti Pirkėjui (vartotojui) Prekės grąžinimo išlaidas, kurios
3 (trys), Pirkėjo patirti dėl Prekės pristatymo Pardavėjui
per darbo dienas nuo išlaidas patvirtinančio dokumento gavimo.
16. Atsakomybė
16.1. Pirkėjas atsako už veiksmus, atliktus internetu
parduotuvėje, įskaitant, bet neapsiribojant, pirkimo formoje pateiktus duomenis
teisingumas. Pirkėjas prisiima atsakomybę už registracijos pasekmes
dėl formoje pateiktų duomenų klaidų ar netikslumų.
16.2. Pirkėjas, užpildydamas pirkimo formą internetinėje parduotuvėje, atsako už savo
prisijungimo duomenų saugojimas ir (ar) perdavimas tretiesiems asmenims. Taip
internetinėje parduotuvėje teikiamomis paslaugomis naudojasi tretieji asmenys,
prisijungęs prie internetinės parduotuvės pasinaudodamas Pirkėjo prisijungimo duomenimis,
Pardavėjas tokį asmenį laiko Pirkėju ir už viską atsako Pirkėjas
už tokio trečiojo asmens veiksmus, atliktus internetinėje parduotuvėje.
16.3. Pardavėjas tiek, kiek tai neprieštarauja taikomiems įstatymams,
yra atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai atsiranda nuostolių
nes Pirkėjas, neatsižvelgdamas į Pardavėjo rekomendacijas ir savo
įsipareigojimų, nesusipažino su šiomis Sąlygomis, šia Privatumo politika ir kt
Nuostatuose nurodytiems dokumentams, nors tokia galimybė jai buvo suteikta
jeigu.
16.4. Pirkėjas privalo užtikrinti savo prisijungimą prie internetinės parduotuvės
saugiai saugoti duomenis ir jų neatskleisti, ir užtikrinti, kad duomenys būtų
žinomas tik jam pačiam ir duomenimis naudojasi tik pats Pirkėjas, taip pat neperduoti ir
taip pat nesudaryti galimybės kitiems asmenims su šiais duomenimis susipažinti kitais būdais
arba juos naudoti. Jei įtariate, kad prisijungimo duomenis galima sužinoti
kitas asmuo, privalo nedelsiant, taip pat nedelsdamas apie tai pranešti Pardavėjui
privalo informuoti Pardavėją apie prisijungimo prie internetinės parduotuvės duomenų pažeidimą arba
atskleidimas. Visi veiksmai, atlikti naudojant Pirkėjo atpažinimo funkciją
kodas, yra laikomi Pirkėjo pagamintais, o Pirkėjas prisiima visą atsakomybę
apie tokių veiksmų pasekmes.
16.5. Apie Sutarties, sudarytos naudojantis internetine parduotuve, pažeidimą
šalys atsako Latvijos Respublikos teisės aktuose nustatyta tvarka.
16.6. Tuo atveju, kai Pardavėjas pažeidžia šių Sąlygų sąlygas, t
atsako už bet kokią žalą ar nuostolius, kuriuos Pirkėjas patyrė dėl to
Numatytos taisyklių pažeidimo pasekmės. Žala ar praradimas yra
laikomi numatomais, jei jie yra akivaizdi Pardavėjo pažeidimo pasekmė
arba jeigu Pardavėjas ir Pirkėjas žinojo apie tokią žalą ar praradimą pagal Sutartį
uždarymo metu.
16.7. Pardavėjas Prekes tiekia tik buities reikmėms ir
asmeniniam naudojimui. Pirkėjas įsipareigoja nenaudoti parduodamos prekės
komerciniais, verslo ar perpardavimo tikslais, ir Pardavėjas
nebus atsakingas už jokį Pirkėjo, verslo negautą pelną
praradimas, gedimas arba praradimas, susijęs su praradimu
verslo galimybės.
16.8. Pardavėjas neatsako už informaciją, pateiktą kitų įmonių interneto svetainėse, net
jei Pirkėjai šias svetaines pasiekia per Pardavėjo internetinę parduotuvę
esama indikacija.
17. Įvykiai, kurių Pardavėjas negali kontroliuoti
17.1. Pardavėjas nėra atsakingas už Sutartį ar bet kokius įsipareigojimus pagal Sutartį
Sutarčių nevykdymas ar vėlavimas vykdyti, jei toks nevykdymas ar vėlavimas
įvyko dėl įvykių, kurių Pardavėjas negalėjo kontroliuoti, kaip apibrėžta
Šių Nuostatų 17.2 p. punkte
17.2. Nuo Pardavėjo nepriklausantis įvykis reiškia bet kokius veiksmus arba
įvykis, kurio Pardavėjas pagrįstai nekontroliuoja.
17.3. Atsiradus įvykiui, kurio Pardavėjas negali kontroliuoti ir kuris turi įtakos
tinkamai vykdyti Pardavėjo įsipareigojimus pagal Sutartį:
a) Pardavėjas nedelsdamas informuos Pirkėją; ir
b) Pardavėjo įsipareigojimų, kylančių iš Sutarties, vykdymas bus sustabdytas ir
prievolių įvykdymo terminas bus pratęstas terminu, lygiu
nuo Pardavėjo nepriklausančio įvykio trukmė. Jei įvykiai už Pardavėjo ribų
kontrolė turi įtakos Prekių pristatymui Pirkėjui, Pardavėjas pasirūpins nauju pristatymu
data po Pardavėjo įvykių, nepriklausančių nuo Pardavėjo, pabaigos.
18. Informacijos siuntimas
18.1. Sąlygose vartojama sąvoka „raštu“ taip pat apima el.
18.2. Pirkėjas susisiekti su Pardavėju raštu arba tuo atveju, kai
Sąlygose numatyta Pirkėjo pareiga susisiekti su Pardavėju
raštu atsiųskite Pardavėjui elektroninį laišką adresu info@axo.lv arba įprastu
laiškas turėtų būti adresuotas SIA AXO LATVIA adresu - Ventspils, Pētera iela 3 - 1B, LV-3601
Pardavėjas raštu informuos Pirkėją apie pranešimo gavimą
(dažniausiai el. paštu). Atsisakymo ir sutarties atsisakymo teisės įgyvendinimas
Sutarties tikslu Pirkėjo susisiekimo su Pardavėju tvarka yra tokia
Taisyklių 7 punkte.
18.3. Pardavėjas visus pranešimus Pirkėjui siunčia pirkimo forma
nurodytu elektroninio pašto adresu.
19. Kitos nuostatos
19.1. Bet kokia sutartis, sudaryta tarp Pardavėjo ir Pirkėjo
šios sąlygos taikomos kartu su aiškiai nurodytais dokumentais
Taisyklėse. Bet kokie nukrypimai nuo šių sąlygų galioja tik tokie
jeigu jie įforminami rašytiniu dokumentu.
19.2. Pirkėjas, atsižvelgdamas į Latvijos Respublikos teisės aktus, turi tam tikrų
teises, susijusias su netinkamos kokybės prekėmis. Nieko iš šito
Jokia Sąlygų nuostata neturėtų būti suprantama kaip ribojanti ar ribojanti
naudotis tokiomis teisėmis.
19.3. Pardavėjas turi teisę perleisti savo teises ir pareigas pagal
Sutartis su trečiuoju asmeniu ar asmenimis, tačiau tokios teisės ir pareigos
perdavimas neturės įtakos Pirkėjo teisėms ir Pardavėjo pareigoms
pagal šias sąlygas. Tokio perdavimo atveju Pardavėjas informuos
Pirkėjas, pateikdamas informaciją apie pavedimą internetinėje parduotuvėje.
19.4. Pirkėjas neturi teisės perleisti visų ar dalies teisių ar pareigų, kurios
iš šių Sąlygų, trečiajai šaliai ar asmenims, kurie nėra Pardavėjas
rašytiniai sutikimai.
19.5. Jeigu kurią nors iš šių Sąlygų teismas pripažįsta neteisėta, negaliojančia ar
netaikytinos, kitos šių Sąlygų nuostatos lieka galioti ir taikomos
pilnai. Bet kuri šių sąlygų nuostata, kuri yra pripažinta neteisėta,
negaliojančiais arba netaikomi tik iš dalies ar tam tikra apimtimi, lieka galioti
ta apimtimi, kuri nebuvo pripažinta neteisėta, negaliojančia ar
netaikoma.
19.6. Jei šiose sąlygose nenurodyta kitaip, bet koks Pardavėjo delsimas,
kuri yra susijusi su savo teisių įgyvendinimu pagal šią Sutartį, nereiškia
Pirkėjo atleidimas nuo įsipareigojimų vykdymo arba šių teisių atsisakymas,
bet atskiras ar dalinis bet kokios pareigos ar bet kurios teisės vykdymas
atskiras ar dalinis naudojimas nereiškia, kad šie įsipareigojimai nevykdomi arba
šia teise toliau naudotis negalima.
19.7. Šios sąlygos ir šalių santykiai pagal juos
Taisyklės (įskaitant Sutarties sudarymą, galiojimą, taikymą
ir nutraukimo klausimai) taikomus Latvijos Respublikos įstatymus
aktus, ir jie paaiškinami remiantis Latvijos Respublikos įstatymais
aktai.
19.8. Bet koks ginčas, nesutarimas ar pretenzija, kylanti iš šių sąlygų
arba yra susiję su šiomis Sąlygomis, jų pažeidimu, nutraukimu ar galiojimu
egzistavimą, galutinai nustato Latvijos Respublikos įstatymai ir kiti teisės aktai
tvarka.
19.9. Ginčai tarp Pirkėjo ir Pardavėjo sprendžiami tarpusavio derybų būdu.
Pardavėjui atsisakius tenkinti Pirkėjo skundą arba Pirkėjui nesutikus
pardavėjo siūlomus sprendimus ir nustato, kad jo teisės ar
buvo pažeisti interesai, Pirkėjas gali pateikti skundą Vartotojui
neteisminio ginčų sprendimo komisijoje, esančioje Brīvības iela 55,
Ryga, Latvija, LV-1010 ir kuri sprendžia vartotojų ginčus (daugiau
informaciją apie ginčų sprendimą rasite adresu http://www.ptac.gov.lv/lv).
19.10 val. Be to, kas išdėstyta aukščiau, Pirkėjas gali naudotis el
ginčų sprendimo platforma (ODR), skirta ginčams internete spręsti
už svetainėje įsigytas prekes ar paslaugas. Daugiau informacijos
http://ec.europa.eu/odr.